onsdag 22 maj 2013

Pannben eller cykelkorg?

Ja, med tanke på hur vi lyckats undvika att slita cykelgummi typ hela våren, så är det frågan vilket man ska välja som strategi inför Tjejvättern?

Kroppen är stark, men det krävs ju några mil i en av världens mest obekväma ställningar, innan man liksom står ut med allt det roliga, som domnande armar, händer, skav, flugor i ögonen, eviga raksträckor, MOTVIND och allt annat oförutsett som jag valt att glömma bort.
Kan man leverera på bara pannben?
Tanken var ju att vi skulle kör i år igen, bara för att ta våra tider från förra året...
P har 3 ytterst irriterande minuter att piska ur sina ben, A 2 små retliga och felplacerade dito.

Eller ska vi ta med cykelkorg och en pava rött och hänga på vätskestoppen och fika?

Återstår att se... Kanske kan få maken att lite snabbt designa en utlralätt karbon cykelkorg!!! Vinet kan jag ha i magen:)

Men CYKLA det ska vi!

Det ska jag minsann göra imorgon också!!! Vädergudarna lovar, jag litar blint...
Minst 6 mil ska jag kräva av min aviga cykelkropp.

Idag har det bara regnat och i mitt hjärta likaså, efter mitt besök hos Catta på Idrottskliniken. Hon tyckte att 4-6 veckors träningsuppehåll lät som en bra idé för mina gamla krigsskador...

För att få hjärta och själ på bättre humör bjuds ni på cykling från förra året 22/5!
Mallorca älskade soliga bergiga ö!!!



Med eller utan cykelkorg?


Spansk återhämtningsmat!


En av världens härligaste cykelhäng..

Berg och hav i bästa och mest fullkomliga kombination... Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar