fredag 23 maj 2014

Hetast på bygden!

Det var jag imorse när jag unnade mig ett lätt tröskelpass på vägen till arbetet...
10km medvind på asfalt som redan kl 9 låg i dallrande hetta!
Så förbannelsen svettigt att det liksom inte gick att tänka. Solen kokade rakt ner i skallen..


Nästa helg smäller det... Kullamannen ska avverkas och överlevas.
Alltså är det bara att ha lite fokus på träningen, så här veckan innan. 

Lyckades klämma ur mig 4.30 tempo men det var enbart på det gamla beprövade skånska ursinnet det gick.
Kändes mest som ett endaste långt astmaanfall i hettan.

Men nu är det gjort! Klapp klapp på axeln!
Önskar en trevlig fredag och unna er nåt trevligt och gott! 
Själv drömmer jag om ett bad i havet och ett glas isande kall saft!
Fransk saft...:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar