torsdag 3 juli 2014

P's Sommarlista

Höll på att missa en liten vink från The Summit om att jag ska bidra till sommarskojet för er alla!

Så det är väl bara att dundra på....och så får A backa upp med sin när hon finner en stund...


Hur ser dina planer ut för sommaren?

Lite lagomledigt, med långhelger istället för flera veckor i sträck. Har en ljuvlig tur planerad till Mallorca i september, för löpning och cykling och kanske några glas rosado...
Sen finns ju Bydalens lilla Marathon i augusti, som icke ska glömmas.
Annars planerar jag mest fint väder och medvind, precis som vanligt!!

Vad gjorde du på Midsommar?

What can I say.....

Bohuslän har en av de bästa platserna i mitt hjärta! Drömmen om den eviga barndomen med vind i seglen och måsar som skriar. Lyskekil tog emot oss!

                    Västkusten när den levererar så att man blir tårögd!!
Lägg på det till en otippad raggarträff på midsommardagen! Vilka bilar, människor och vilken enorm entusiasm dessa totalt hängivna själar besitter!

            Och utan detta, inget Bohuslän.... Stora som små, alla lika lyckliga!

Vad ska du läsa i sommar?

Eh.... Har massor med Goa böcker som ligger och väntar! Sonen är sex år nu, så om en så där fyra år till borde jag få en stund för mig själv...
Tills dess, Pippi, NöffNöff och kanske för spänningens skull Lotta på Bråkmakargatan!

Vad dricker du i sommar?

Rosa.  Rabarbersaft & Rosé!!! Och omåttliga mängder vatten efter alla turer på berget, längs havet och i Hot Yoga salen!
Sen ska livet sanna lycka icke förglömmas...

 
Bästa sommarlåten?

Bob Marleys Easy Skankin' är en given lite trudelutt för både uppladdning och nedvarvning av tillvaron!

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Plagg???

Om jag måste.... Mina älskade Hawaiianas som jag inte tar av mig förrän november börjar närma sig!

Bästa sommarfrukost?

      Kaffe, kaffe, kaffe och sen lite hemkörd smultronyoghurt med några valnötter på det.

Och givetvis:

Bästa parken?

LÄTT!!!

           Lekparken för stora barn.... Kullaberg!

Bästa badställe?

Havet! Haha... Nej, men det är nog ingen som missat att jag har en liten brygga vid kusten, som är min absoluta favoritplats i hela världen!

 
Hoppas att någon finner lite inspiration att antingen njuta mer eller gotta sig åt att de redan har det så himla bra i denna härliga tillvaro....

Anna! You're on!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar