lördag 25 juli 2015

#Viken Varvets Bunny

Man har aldrig roligare än man gör sig!
Så idag var riktigt superkul!!!

Igår sprang/promenerade vi Viken Varvet för att snitsla banan och mäta sträckan, samt prata av oss...
Länge sedan senaste gemensamma aktivitet och det samlar onekligen ämnen att diskutera!:))


Vi drog iväg strax före regnet, bubbliga och glada, snitslar überalles och nöjda med en Altratur!

 Man hinner diskutera hela livet, framtiden, dåtiden och önsketiden när man trallar runt i makligt tempo med sitt favoritsällskap!

Så idag var det upp till bevis!
Många glada, genomblöta löpare sprang som om livet hängde på det!
Klart motivationen blir bättre när regnet häller ner...
Så tiderna blev därefter. Strålande och säkerligen många PB

Den lyckligaste löparen var dock kaninen!!

    Populärare kommer jag aldrig att bli!


Att få ställa sig framför 40 glada härliga ungar och hetsa dem till att jaga dig!!!
Tjena vad roligt man kan ha!!!
Sprang som om hin håle var mig i hasorna och njöt av vartenda lyckligt litet ansikte som vändes mot mig när jag joggade bredvid och peppade, kämpade och gottade mig med dem!

Gulliga älskade ungar! Utan dem är vi absolut INGENTING!

Så kaninen tackar för en underbar dag❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar