lördag 14 maj 2016

Förmågan att tänka om!

Min absoluta favoritKrycka har officiellt slängt just dem!!! Kryckorna!

       Snart så snart, är vi här igen!
På lätta tassar längs med havet...tysta lugna morgnar när ingen annan är vaken.

Det önskar jag mig imorgon. Min fylledagsrunda. Men det ser ut att bli något helt annat. 
Vädergudarna lovar livat och glatt och Kryckan är inte riktigt där ännu. Därför har planen reviderats till ett övningstillfälle för ålderdomshemmet!
Kaffe och sherry i soffan! ♥️
Sååå trevligt!

För att det är ju så lätt att köra fast i hur man vill ha det och hur det brukat vara...
Då får man lyfta kepsen lite och se tillvaron från en annan vinkel.
Sherryvinkeln dådå:))

Så en liten god kaka och en klick grädde på det.. Fylledagslyx utan ansträngning!

Alla sätt är bra!

Så tänk på det när tidsbristen trilskas och 
man bara vill blåsa ur systemet innan någon eller något stryker på foten...
Le... Tvångsle ända tills det helst plötsligt går av sig själv och blir alldeles innerligt!

Ni vet, det gamal goda: fake it till you make it!
Det var min slutkläm från D45...

A la prochaine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar