fredag 7 februari 2014

Pannben nära bortspolat...

Morgonlöpning med en stenhård Cross Fit kvinna från bygden...
Smått stressad över att hänga med någon som har fokus på träning, på riktigt!
Inte som jag... Lite tjopptjioppdetblirsomdetblir typ.
Utan en person med en plan!
Respect!
Ingen mindre än tvåan i Masters i helgens tävlingar i Halmstad!
Där står hon! MC

Själv är jag inte så mycket att hänga i granen, om man så säger, just nu...
Motigt på många plan och kanske mest motarbetad av mig själv. Vilket är en synnerligen lärorik upplevelse, om man tar sig an den på rätt sätt och försöker lära sig något om sig själv och hur man är skruvad...

Springa fick vi dock! Motvind, hällregn och allt annat som ger livet lite extra krydda!
Ett plågat pannben mår alltid bäst när upplevelsen är delad, kan vi väl säga att vi kom fram till på vägen.

Imorgon är en ny dag, soffan och brasan är extra skön och  just i detta nu känner jag mig oövervinnelig när jag läser om Lisa Nordéns träningsupplägg!!

Konstaterar att även de allra allra starkaste och bästa också utmanas av sina huvuden och egna idiotresonemang ibland! Jag är med andra ord i riktigt gott sällskap!

Happy Friday!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar