fredag 26 februari 2016

Perspektiv?!

Hela veckan har bara bråkat med mig...

Anna är i de stora Italienska bergen och gör avtryck, men en annan har liksom bara inte getts någon möjlighet att njuta lite puls på riktigt.

Trots en brinnande längtan! 
Så kom  idag!!! 
Sol, lagom vind och en timme för mig!

           Vackert och friskt!!

Två ord som är en miljon ljusår från hur min prestation var! Haha!
Man kan bara skratta!!

Som jag längtat... Så laddad och så lycklig. 
Såååååå stel, slö, kraftlös och fullständigt urdålig!
Jag log för mig själv i mitt totalt kompletta elände...
För det är trots allt så, att dessa dagar är dem som ger perspektiv!
Dem gör så att man uppskattar alla de där dagarna när man levererar utan att tänka:)
När det bara funkar. Så där fantastiskt.
Precis som vanligt!

Men en sån dag var det inte idag...

En sån här dag kommer snart... Det är där jag är i skallen när nuet bråkar!
Stekhet, dallrande luft och med tempo och driv för hela byn i kropp och knopp!

Tills dess så äter jag praliner och väntar på min kompis:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar