onsdag 30 januari 2013

Kära Läsare....

Jo, kära läsare, som de lite it-handikappade flickor vi är så har vi inte alltid full koll på hur allt fungerar med vår kära blogg...
Som det här t.ex! Kolla! Givetvis är vi superglada för alla som vill läsa om våra äventyr, och vill veta vem ni är, men man kliar sig liiite extra i huvudet och blir lite Jättenyfiken på de sista fyra posterna i statistiken över vem som kikar in hos oss just idag!
Whoever you are... lovely:))
Annars så innefattar denna lite grå, blöta dag och med löfte om härliga västvindar, inte mycket i träningsväg för P.
Morgonen passerade på en massagebänk och en ytterst plågsam trigger point behandling...
Sitter med kaffet och suger på upplägg för en långrunda imorgon. Tänker mig sol, medvind och 15 grader! Verkligheten kommer landa lite off från min tanke, men likväl ska jag ut och njuta.

Så här ser det ut inne i mitt huvud när jag tjatar km i motvind, regn och lera!

3 kommentarer:

  1. Grattis "ryska" spamrobbotar har hittat till er. Alltid höjer det ju statistiken lite :)
    //Andreas

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Statistik, siffror och annat gör en så glad!! Du är i alla fall ingen sån, så EN poäng fick vi idag:)

    SvaraRadera
  3. Dom hittar till oss alla då och då! Kör Google Analytics så kan ni ofta urskilja vilka som är äkta besökare (man ser en del suspekta adresser då)för visst finns det riktiga besök också!!
    //Andreas

    SvaraRadera