torsdag 11 december 2014

Mental flytväst!

Jooodå! Det uttrycket drämmer jag till och snor rakt av från allas våran #Jul med Ernst!

Här ligger den... Flytisen! För det var så detta bästa uttryck myntades.
Det handlade om hur sjutton man tar sig igenom helgerna med vettet i behåll!
Och jag högg direkt!!!

Annars var detta dagens höjdpunkt för en hostande gammal storrökare (nä ärligt, bara som det låter just nu) utan flytväst.

Hur galen jag än håller på att bli på tillvaron, så gör en tur på sjön alltid något med själen.
Har fått man saltvattnet i modersmjölken så vill det sig nog så...
Ringde en likasinnad på grannbloggen, bara för att dela njutningen av lite vågor mot skrovet.


Men till dess att jag kan träna igen, så fokuserar jag på annat som jag är precis lika bra på!

Och kränger en mental flytväst till...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar