lördag 27 oktober 2012

Att välja fordon....



Helt rudis i cykelvärlden. Vad behövde jag? Hur skulle jag ta mig runt Tjejvättern.
Hade aldrig cyklat 10 mil förut. Tog mig en titt i förrådet......

Städas kanske en annan dag.
22 år gammal CityBike.
  Finfin på sin tid!
Kanske kan ha vattenflaskan i cykelkorgen?



Eller en veteran? Matchar kanske passageraren bäst.



Christiania-biken....ett av mina allra bästa köp.  Tack vare sina 7 växlar kan jag fylla lådan med hela familjen och ta mig runt bygden på ett enkelt sätt......men 10 mil på denna???

Ja, men den här blir väl toppen.....frågan är om man kan sätta på pedaler så det ser ut som man cyklar??




Nä, trots så många finfina fordon funkade det inte, måste investera!
Hittade den här på Sportson. 24-växlar borde kunna bära denna lilla kropp runt Tjejvättern.
Okej, dags att träna.......
Så här tomt var det på vägarna när P var på Mallis :((((


Känns bättre när vi kan skrämma bilisterna tillsammans......alltså vad är detta?? 
Ärligt talat! Det borde finnas en och annan fashionista inom cykelsporten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar