måndag 7 december 2015

Helt glömt att det var såhär...

Det var så länge sedan jag bemödade mig med intervaller på vår lilla grusväg att jag totalt förträngt hur tufft det är på platten!
Backintervaller är rena njutningen i jämförelse...

Men med dagens leverans av fullkomlig sol så var det att greppa ögonblicket och använda lunchen till något vettigt!
Intervall är mitt korta äckelpass som går att klämma in när tiden är kort.

Hejaklacken kom vrålandes runt hörnet och när de fått sina kex så backade de upp mig helhjärtat!
Ivägen hela vägen :))

Bästa av allt var dock sista spurten... Hörde grannen, en kämpande morsa till en knapp 2-åring och en 3månaders, men vansinnet nära i rösten..hota sin tvååring med att om hon inte somnade inom två så.......

Där har jag varit! I tre år! Utan avbrott.

Så båda barnen somnade tvärt i 3.45 tempo på en grusväg! (Fortare går inte med dubbelvagn, jag lovar)
Räddade av en svettig, lyckligt slut joggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar