fredag 4 december 2015

Jag vill ju bara va bra!

Haha! Som Kalle Zackari Wahlström sade i "Svett och Etikett"...
"Jag vill ju bara att någon ska tycka att jag är superbra och stark"!!!

Jag vill ju bara ha lite...

Dagar som denna är den inte särskilt lättinförskaffad! 

Det regnar och blåser, tidsbrist och brist på dagsljus gör att marginalerna är tuffa många dagar. Särskilt för frisklufts-junkies som oss. 

Idag fick det bli kompisen i ladan: "Tacx'en den förhatlige"

Stirrar på skärmen, pest eller kolera? Dödstråkigt eller kvävande? 
Allt bortom öppna vidder, frisk luft och solen i ögonen.
MEN... En härlig möjlighet att bara köra!
Leva som man predikar. 

Så jag ändrar mina drömmar till att önska en riktigt regnig blåsig morgon med mys på en stillastående cykel och möjlighet att titta på kungliga nyheter på Aftonbladets hemsida!!!
Haha! Det är så lätt att bli nöjd och glad va!

Trevlig helg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar