tisdag 16 juli 2013

Kan hon, kan jag!

Ärligt... Nu har vi hamnat på precis samma ställe som förra sommaren!
Efter en höst, vinter och vår av ganska rejäl fokus på träning så kom sommaren...
Från en kall tidig vårdag efter en bergsrunda

Jo, så borde vi ha så himla roligt, köra stenhårt tidiga härliga morgnar och sena sommarkvällar och verkligen toppa formen vid det här laget!

Då hamnade vi här i njutningsträsket!

Så när A förnedrat oss med att springa med musik i öronen gav jag mig på den fullkomliga urspårningen och gick IN på ett löpband i solskenet, och sprang intervaller!!!
Jo. Ärligt.
Men ganska sjussta dock! 
1 minut på 1.436e-8 speed of llight(!!!)
(3.50 tempo för er vanliga nördar, vilket är snabbt för att vara mina tassar)
På det 30 sekunder prommis och så körde jag så i 30 intervaller!
I'm telling u, speed of light is da shit!
Haha!
Inneträning warp speed! Yay!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar