måndag 15 juli 2013

NU SÅ!!!!

Kommentera, ha en åsikt, tyck till och vräk över oss spontan beröm!!!
För nu går det minsann! 

Vi har som bekant haft lite gnissel i ledet på vår IT-avdelning och inte fått ordning på kommentarsfältet...
Fick till slut söka extern expertis på grannbloggen, The Summit, för att få ordning på problemet.
A kom in satte sig ner med en kopp kaffe, tryckte på en, japp just precis EN, knapp och så va problmet löst!

Som tack fick A &Y plocka körsbär, vilket det visade sig att 40-årige cykelnörden aldrig vågat smaka!!!
Så här tar en lite premiär, tveksamt, osäkert och ytterst försiktigt....
                                                                            Seså, de bits inte....     Nämen!!!! Gott ju!

Men i o f sig så är detta ingen ubermodig man... Han va 26 när han åt sin första tomat!

Sen hände det som alla föräldrar drömmer om! En liten smula frihet kom vår väg och familjen fick ytterligare en cyklist!

Luft under vingarna är lycka!
                              

P skulle lubba intervall med A, men så ville inte ödet ännu en gång...
A hade skämt ut sig på bygden tidigare i morse med löpning till musik! eller hur..!!!???
 så jag fick snällt ut i vårt jungel gym och köra fys.
Man kan åstadkomma precis hur mycket som helt i detta gymet!

                            

Men imorgon!!! Då får vi nog till det!

A la prochaine/ P

3 kommentarer:

  1. man ska inte slita på tangentbordet, det gäller att trycka på den rätta ;)
    Nä jag tror jag ska unna mig ett körsbär nu...
    //Andreas

    SvaraRadera
  2. gottegris... själv sitter jag och tänker på cykling medans motvinden vrålar...

    SvaraRadera