torsdag 4 december 2014

Mörker och nyvallat!

Tänk den lycka man kan känna för små, och för de allra flesta, ganska konstiga saker!

Som två helt nyasfalterade kilometrar rakt utanför dörren!!
Så för att vara tvärsäker i mörkret, så gör jag en ljuscheck i spegeln innan jag drar ut...
Jodå, den här zebran borde klara sig från att bli påkörd:)

Alltså fick den mörka kvällen ett fantastiskt trevligt avslut med stakintervaller på den allra jämnaste och svartaste väg man kan tänka.

Det var alldeles stilla ute så att det blev nästan en lite utomkroppslig upplevelse att bara höra, men inte se.
Pulsen i öronen, det härliga greppet i ny asfalt, inte en själ mer än jag ute!

10 varv ren och skär upplevelse för en rookie som jag!

Ser fran emot sällskapet när Min tjepmaster är tillbaka från Ystad.

Leksaker i all evighet, i alla former... Man blir klart lite gladare av prylar.
Hälsar rookie nr 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar