fredag 19 december 2014

Nattsvart, motlut och träningsvärk!

En lite stund över mitt på dagen... Vad gör man då, om inte stakar i den ihållande starka motvinden som råder!

Efter gårdagens bragd på gymet, där jag efter två veckors mesträning drog i mål 40 sekunder snabbare än PB på 6000m i den fina lilla stakmaskinen, ja då var skallen på rätt ställe!
Dock tack vare gårdagens kör och efterföljande tricepsövningar så var träningsvärken total.
Man kan helt enkelt inte vara toppad två dagar i rad! Eller jag, i a f..

Jag hade dock investerat i nya pjäxor från Madshus(tack mössen för att ni åt upp de gamla!) och måste testa.
Satt som "en keps i solen"!
Lite torrkör på trappan först. Hänga lite i plösarna och känna in dem:)

 Sen fick jag 11km stakintervaller i äkta skånsk uppförsbacke på denna nattsvarta och fantastiska nylagda asfalt!
Lovely lovely!

Man är lycklig bara man får ta i helt enkelt! Oavsett förmåga, talang eller sport tydligen! 
Så himla härligt att veta! Undrar vad nästa blir.. Haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar