söndag 9 augusti 2015

Livet är bra bra!

Jag citerar mig själv idag! 

"Fy fasicken vad bra vi har det"!!!
Att leva, andas och njuta i den här världen är så fenomenalt enormt!

idag var det verkligen till vår fördel! 
Vi körde upp sen eftermiddag för att tajma vår löpning med så många andras idag. 
För att visa vårt stöd för den lilla tjej som så förbannat mördades...

Så vi slog följe i den stora massan som protesterar mot att vi inte ska kunna röra oss fritt och njuta våra rundor.

#springmedkärlek för flickan från den 5/8
Våra hjärtan brister för henne och världen som blir mer och mer galen...

Därför dedikeras hela vår upplevelse till rätten att leva och andas i en snäll värld.
       En vacker värld och en trygg värld...

Vår tur blev enorm på flera sätt. Anna kämpade mot sig själv mer än någonsin. Kroppen ville inte alls. Pannbenet kokade.
Jag hade tidernas flyt och formligen flög fram utan motstånd! Vilket synnerligen inte gjorde Annas upplevelse lättare...
MEN jag hade ett litet ess i ärmen!

Jag var den enda med en gps på armen och tänkte inte ge henne ett uns av vad som höll på att hända...
Såååå sjukt nöjd när vi kom fram att få meddela att vi satt ett PB på vår 12km bana!!!! Hade hon vetat hur fort det fick från början hade jag aldrig fått henne med mig:)

Duktiga, starka, envetna kompis!
Två lyckliga fashionistas i bilen hem efter doppet!
Två riktigt lyckliga byfånar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar