tisdag 3 november 2015

Trädgård i November!

Otroligt! 
November! Ogräset växer, rosorna blommar!
Det knakar i trädgården trots att det borde vara tyst och grått och trist...
Fortfarande skördar vi massor! Bönor!
Morötter i alla färger!
Dill, jordärtskockor, äpplen, palsternacka, mangold, spenat, purjolök och så alla goda äggen dådå... 
Vart man går så följer det ett långt led nyfikna kompisar...!Precis hur kul som helst!
Man har alltid någon att prata med:)

Idag så fick jag inte träna, sytt några trådar i min akterspegel... MEN rullskidor räknas nog inte dit, för att jag är så himla dålig på det!

Så mitt i diset, duggregnet och geggan fick jag tryckt ur mig 12km... På ren galenskap över att sitta inne och försöka få ordning på bokföring och kvitton, som får mig fysiskt sänkt.
Staka, bara lite... Så härligt, så blött, blåsigt och förbannat geggigt!!
Lycklig att möjligheten finns!!!
Kladdar lite smått när man kört sönder stänkskydden...
Blir bara ännu härligare då, och kaffet smakar tusen gånger bättre när man kommer in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar