tisdag 16 februari 2016

T! Som i Tröskel...

Tröskelpass... Inget som jag någonsin planerar in. För ett tröskelpass för mig, hänger så sjukt på dagsformen.
Hur har man fått sova och hur mycket har jobbet slitit på min kropp?

När man ska springa tröskelpass ska man ha sjyssta förutsättningar vid start!

För ett tröskelpass är väl så långt man kan komma ifrån en sväng i Bekvämlighetszonen 
Då gäller det att orka ha huvudet med sig hela vägen.

Idag var så vansinnesvackert att det liksom inte gick att låta bli!
En så stilla och tyst och vacker värld som  vi bjöds idag, det kommer inte ofta åt detta hållet...


Ett tillfälle som inte fick försittas nu när vi börjat projektet att kliva ur myshörnet!
Så sagt och gjort, utan förväntningar så drämde jag av 10 snabba med pulsen vinande i öronen och den gamla knasigt kära idiotdiskussionen i huvudet, där man driver, tvekar, driver, funderar på att ändra fokus...driver lite mer... Tvekar enormt för att till slut inse att det bara är att hålla käft och köra slut på eländet fort som sjutton!

Gud så härligt!!! Haha! 

Tills mitt sista andetag i detta liv kommer jag att hävda att om man verkligen vill njuta den godaste koppen denna värld kan erbjuda, ja då ska den föregås av överjävlig fysisk aktivitet!


         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar