onsdag 21 januari 2015

Ett sjuhelsickes drag

Om det nu är så att man satt sig ner, ritat upp en plan för träningen fram till race day, ja då kan man inte svika redan dag 2!

Därför greppade jag Ski Erg idag, för en halvtimmes rått tröskelpass, som jag har som min absoluta fasa...
Drog som besatt och klarade vad jag föresatt mig med gott mått! Vilket bara innebär att det blir än värre nästa vecka:((

Avslutade med ett lugnt yogapass i värmen. Synnerligen välförtjänt!

Det låg ett spinningpass och skavde på eftermiddagsschemat. 
Något som högre makter såg till att jag slapp. 

Bilen lade av. Rättare sagt bilen rekommenderade mig med en ovanligt stor mängd lampor, att inte fortsätta min färd eftersom bromsarna slutat samarbeta...

Hamnade under interrogationslampan i ladan istället, för att som sagt, inte svika mitt schema!
Det är inget dåligt krut i den där fasansfulla taklampan! Man släcker inte en minut före man är färdig, för det märker hela NV Skåne... Som en rejäl solnedgång i sig själv:)) 

Borde koppla den till watten man genererar! Lite kul idé faktiskt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar