söndag 1 februari 2015

En dag fylld av fantastiska män!


Oftast blir ingenting som man tänkt... 

Vilket i min värld är fantastiskt, men ibland svårt att förhålla mig till. 
För en stabil, tjurig oxe som jag, vill veta vad som kommer och helst ska allting vara precis som vanligt!
Inga slängar av oväntade överraskningar tack...

Så när morgonen började jävlas redan före kl 8, insåg jag snabbt att här kommer inget bli som planerat.
Och mycket riktigt, en magsjuk träningskompis, snöstorm, regn och tidsbrist senare så slutade dagen med att ett gäng killar briljerat! Ovanlig situation för alla:))

Sida vid sida hamnade jag med maken på en geggig kulle bortom byn... MEN så kul att han ville va med!
Fotografen gjorde 10x30 dips med mig i skogen igår, men var lika glad för det idag!
Ännu en briljerande kille!

      Killar kan! (Denna fick jag bjuda på)

Morgonen började dock med en kille som inte har koll på sina tjejer...
Rolf den Store har det lite körigt!
Många tjejer att hålla ordning på, så de senaste kvällarna har vi inte fått in alla när skymningen kommit. 
Oro, ledsamt och förutsatt en rävusling.
Men icke! Den unga damen har hittat ett eget krypin i vedboden och imorse vittjade vi 17 härliga ägg och en sur höna därifrån!
Som delvis blev knallgula härliga pannkakor före träningen!!!

Den siste mannen som briljerade var min allra finaste!
Dagens namnsdagsbarn....
Mannen som, sex år gammal, knyter sin egen slips och tar på sig sin gammelfarfars hatt när han ska vara extra fin!

Coola killar, allihop. Lyckligast är jag som får hänga med dem!
Trots att inget någonsin blir som jag vill...

Ska kamouflera mig och bli en av dem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar