fredag 20 februari 2015

Skidåkarväder

Det råder INTE här idag! Lite trist, eftersom jag skulle rulla långt och fort en sista rejäl omgång...

      Snöblandat, slabbigt och blåsigt. Inte helt roligt ens för en härdad skåning utan större krav. 

Så därför har jag sen igår kväll, och nästan hela natten, laddat för ett långpass på Ski Erg'en.
Denna förhatliga maskin som på ingen tid alls plågar livet ur mig och min glada själ!

Söndag är Anna hemma från den vackra världen, så då får vi ta ett sista gemensamt krafttag! 

Annars.... Pernilla-Hönan 1-3 i en lång utdragen process som har visat sig vara tuffare än många andra "ultralopp" :))
Hon ger sig inte, det lilla stycket! Men så helt plötsligt en morgon går hon runt och myser trädgården, och så fort hon ser mig kutar hon in och lägger sig i redet. Misstänker att hon driver med mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar