lördag 18 april 2015

Skånsk uppförs dominerar

Jodå, så är det. Den skånska motvinden ger sig icke.
Jag, liksom Nilsson på grannbloggen, fick mig en omgång igår i solskenet.

Snittade dubbel hastighet in till Helsingborg mot hemvägen. 
Ett motvindspannben av stål håller på att utvecklas....

För att jag helt enkelt inte har nåt val.

Så här såg det ut igår kväll 19.30.... Vädrets makter mäktar skämta med mig!
Så stilla och så magiskt vackert. 

Idag lovades sol än en gång. Lite mindre vind, men relativitetsteorin gäller lite där trot jag. 

Fick dock bästa fullfartspasset i skogen med mina hobbymilitärer! Yogan efteråt var vad det tålde efter nya rekord i envetenhet och nednötning av "patienterna" 
Men huvudet är och förblir dummare än kroppen. Kanske kan falla tillbaka på relativitetsteorin även här:))

Fick resultatet av mitt livs spontanaste kliv utanför min bekvämlighetszon idag.
Jag var med på ett reklamfotokör för Filborna... Alla som känner mig vet att det är inte framför kameran jag är spontanast och trevligast.
Men resultatet blev coolt!

Tack Studio-e.se för lånet av bilden...

Många armar i rörelse... Ser snabb ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar