fredag 3 april 2015

Alla njuter!

Hade gett mig den på att jag skulle ut i dojjorna denna lördag!

Försökte locka med mig Anna, men hon avböjde vänligt med andra prios i kikaren.
Så när ögonen plirade till vid 06.30 så var det bara att ta sig själv "på sängkanten" och snöra på sig utrustningen direkt!

 Vilken morgon! Stilla! För första gången på evigheter, tyst (vilket det inte hade varit om A varit med..) och helt ensam, (vilket det är bara för att hon finns i min värld.) Bara ensam, aldrig ensamt!

10km på mina envetet stela ben, men med sjungande hjärta i solskenet!

Sprang man idag fick man en gloria runt huvudet:)

Kom hem till en annan kille som också vet hur man gör hjärtat nöjt och glatt...

Utefys för lyckligt ovetande på Sans och Balans! Solstolen var till fröken, kettlebells till oskyldiga, villiga, morgonpigga!

Så härligt att se folk som tar i och kör på med krafter som de var ganska säkra på att de inte hade! 

        Det bor en Cow Boy i oss alla!! 

Denne lille  man bjöd dock på dagens absoluta höjdpunkt!

Årets #konstrunda går via Viken och Galleri Hamnen, där barnets mormor och tillika min fantastiskt begåvade Mamma, är med som utställare.
OCH junior! Knappt 7 år fyllda bjöd han till sin första vernissage med tre oljor idag!


Så om man ska summera denna dag, så var det synnerligen mycket hjärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar