söndag 29 mars 2015

APPsolut otroligt!

Ärligt, jag är inte den som är den...

Jag hörde en intervju med Steven Tyler en gång, där han myntade två av mina favorituttryck:

"Anything worth doing, is worth over doing" vilket jag känner att jag verkligen kan förhålla mig till för det mesta....

Men sen berättade han även att hans mamma alltid sade till honom

"Darling, amatures built The Arc...pros built The Titanic"

Vilket även det är något som jag tycker känns bra att tänka ibland när man fantiserar om sina stordåd på en riktigt stabil amatörnivå och tvekar på sin kapacitet och förmåga.

Så då vidare till dagens överskrift!

Allt som får folk att satsa på hälsa och rörelse är bra. Om det sen leder till amatörbragder eller bara ett sjusst välmående i allmänhet, spelar mindre roll.
(Teknik är inte min paradgren, men tack alla appar, gps'ar och annat....)

Oavsett vilket, så gav jag maken en #Suunto Ambit3 Peak i julklapp som en liten spark i baken....

 Döm om min förvåning när den var designad för den engelsman han är..!!!
Haha! Thank you Suunto!
Det kommer slitas sulor och däck på ny nivå i den här familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar