tisdag 24 mars 2015

Morgon i hönsgården

Idag rasslade det till! Fullträff och full pott!
5 av 5 på rätt ställe!
Lunchen räddad och kanske fikat också..

För jo, det äts mycket ägg på Solgården numera. Härliga knallgula och fantastiska ägg, som levereras färska varje morgon.

Förhoppningsvis är striden över och vi slipper krypa runt och leta ägg i hela trädgården. För en höna är en höna och en sörens lurifax!
Om man så bara sneglar åt deras håll när de ska lägga ägg på icke angivet ställe, ja då blir man blåst på konfekten!

   Leverantörsansvarig och ordningschef
                    Rolf!

Jaja, tisdag idag. Dags för ett Power pass i 42graders värme ikväll...
Sitter och suger på nya övningar som ska gynna mina cykelben.
För att nu lämnar vi stakmuskulaturen bakom oss och växlar om tänket.
(Även om tjejerna redan anmält sig till nästa års Vasa!!!! Hm... Hoppas de är lika hetsiga över mållinjen också...)

Nu ska det grenslas en hoj inom snar framtid! Väntar bara på att min utrustningschef pumpar däcken åt mig.
(Idag är det min ursäkt, kommer med en ny imorgon)

Huvudet är för min del den tuffaste biten. Att gå från stenhård fokus på skidor till att bara tycka att bockastyre är det roligaste som finns.   Jo tack!
  Börjar med lightversionen....damcykel

Fortsättning följer på denna mentala strid







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar