söndag 19 april 2015

Kan inte sluta le... Eller "cyklister är fräschare än löpare"

Nej, denna dag kommer jag somna med ett lite större leende på läpparna än vanligt!


För inte nog med att jag fick komma ut i strålande sol med min absoluta favoritlekkamrat, utan hon bjöd på sån extravaganza att jag bara måste skatta mig så lycklig som får hänga med henne!
Jag, alldeles vanliga tråkiga jag...

För att närmare en dikeskörning har jag aldrig varit, än denna dag, när min vanligtvis supersnygga och vältränade kompis halar upp solglasögonen och blinkar till!
Jag kände en lätt fläkt av den fina världen, vände på huvudet och såg..............!!!!!!
Förlåt du fina älskade kompis.... Men jag skrattar fortfarande så jag nästa gör på mig! Kolla dessa fenomenala #lösögonfransar!

Vingslagen går till historien. What can I say...

Annars fick vi löpare känna på hur framtiden kommer att te sig:
Tänk att kunna dricka kaffet Under Tiden man är ute! Ålderdom ter sig icke så illa längre!
Dessa två mysgubbar hade en riktigt härlig eftermiddag med solen rakt i fejjan och gasen i botten!

Strax efter blev vi förnedrade av ett gäng fräscha cyklister som såg ut som att de borde börja ta i...
Aldrig har väl en svettig löpare sett svettigare ut... Hon med fransarna fastande tyvärr inte på bild, gissar att hon inte riktigt såg var kameran var genom de tätbevuxna:)
( jaaaa, jag skrattar fortfarande! Tack älskade vän för att du bjuder på detta)


The summitgänget vrålade förbi och pratade några ord med de svettiga småjoggade tanterna...

             Svansföringen var det dock aldrig något fel på!

 Så hon med suget i blicken och hennes svettiga polare summerar denna dag som en riktigt härlig toppendag utan mycket att anmärka!


 Idag var det Nowism för vartenda öre! Intensivare närvaro får man leta efter... Blinkblink...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar