onsdag 17 juni 2015

Axlar på nolltid

Många undrar ibland hur jag gör med min styrketräning.... Hur många tunga pass per vecka?

Lätt svar. 0

MEN igår var det dags för axlar och bål!

En liten trappstege, en extra lång Hedge Sweep och många hundra meter häck...
(Om man kikar noga så ser man i fjärran var den slutar)
Funkar fint! Upp-klippa-hänga långt in-rotera fram och tillbaka- ner.... och så tar vi om det från början igen, typ så där ett par tusen gånger! Sen fram med räfsan, rullebören och röja!

Lovar, man behöver inget gym efter det. Nånsin. Som vanligt undrar jag bara var alla mina Cross Fit kompisar är när jag behöver dem? När de skulle få användning av sina enorma trimmade kroppar på riktigt! Så känner ni att suget finns, KOM!!! Jättevälkomna!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar