onsdag 10 juni 2015

Jag behöver inte vinna!

Jag vill bara veta om jag kan se min tid som att jag fortfarande håller formen eller har jag tappat?

Förbannade Tjejvätternarrangörer!!!

Jag VET att det inte är nån tävling, men eftersom förhållandena påverkar resultatet från år till år är det svårt att se om det är jag som har blivit en sopa eller om det generellt är långsammare eller snabbare tider?
De påstår ju att de värnar om folkhälsan...att folk ska känna sig lockade att förbättra sig.
Men om man inte kan se om man utvecklas, ja då är det ju helt meningslöst att de är så duktiga på är säga att de vill att folk ska röra på sig och känna att de blir bättre!

MORR.....

Likadant varje gång jag kört, och för väldigt många med mig!

Ge oss en lista, för att kunna se om vi klarat vad vi satte oss den på att göra! Det behöver inte kallas tävling för det.

Jaja, benen är på gång igen. Det har varit några fina lata vilodagar efter mitt inhopp som MTB'are i söndags. Vilket just då kändes tufft!

Hittade en bild precis innan målgång i lördags. När benen vrålade och skrek under pressen från syran. Ilande, brännande, isande, äckliga och simmiga men så förbannat starka in i det sista!
Tack mina ben. Ni har aldrig varit mina favoriter, men ni är jättebra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar