torsdag 25 juni 2015

I love Altra!!!

What can I say..... Altra ONE2 är utan någon som helst tvekan, den allra mest fantastiska löparsko jag haft på fötterna!

Om man kikar noga, så har Blondie ett par helt fantastiska skor på sig! Ljusblå och breda, lätta som en dröm och magiska att springa i! 

Så och idag. 


Då jag efter en lite knepig käftsmäll från röntgen fick diagnosen Artros i vänster knä, och kämpar med idiotsmärtor om nätterna oavsett träning eller vila, oavsett vilken sorts träning eller vila..
Så börjar man ju fundera på sin framtid som hobbyatlet. Lönt att trycka på? Lönt att bita ihop eller ska man hitta den gyllene medelmåttans stig och traska den?

Jag lämnade junior på berget för lite häng med hans favorit "moster" från grannbloggen... 
Tänkte att det kanske vore bra att låta benen gå en liten stund, lugn jogg utan krav och bara för att fördriva tiden.
Lallade på runt Brunnby, Nyhamnsläge, Mölle och en liten sväng på berget. Dryga 18km av totalt smärtfri njutning utan större pulspåslag. Fullständigt galet lycklig att jag nu, flera timmar senare, fortfarande känner mig som en tjugoåring!

Fick på vägen möjlighet att kika närmare på ett litet "renoveringsobjekt" som vi cyklat förbi i full fart många gånger, men aldrig riktigt hinner greppa...
Här har ni något för den händige! gardinerna är vädrade och allt!!!


Finns lite inredningsdetaljer som kanske kan piffas upp lite.....

Ska kanske ge mig in i inredningsbranschen om jag nu måste tagga ner min träningstillvaro! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar