fredag 26 juni 2015

Discodimma i skogen

När alla jag känner, och alla andra också för den delen, fortfarande låg i sina kojer imorse, ja då ringde min klocka 04.15 för ett uppdrag i skogen, lite utöver det vanliga!

Det var reklamfilmsinspelning i skogen för Filborna Arena!
Jag skulle föreställa en morgonpigg löpare i diset denna magiska sommarmorgon...
Det blåste lite för mycket för dis och jag sprang visst för fort för kameran...
Fotografen hade en egen lösning!
Hans gamla discorökanläggning från förr:)
På med röken och rasta Rössel!
Där ser man minsann en äkta puff discodimma!  (Vilket förmodligen blir mitt livs sista upplevelse av dito dimma)

Roligt var det i a fall!! Annorlunda, men superskoj att få leka i en alldeles tom värld!
Så tack för denna mysmorgon till 
Studio-e.se för filmningen och Platschefen på Filborna för bilderna av vårt jobb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar