fredag 29 mars 2013

Garmin 610... Grrrr!

Så var det dags igen! Blir tokig på det här..
En dyr och fin klocka, som inte fungerar mer än ett halvår innan den börjar jävlas! INTE ok...

07.00 vitt på vägen igen
Trotsade vädrets och morgonhumörets makter idag och drog rappa intervaller i snö och blåst.
Kommer in lite nöjd och hög på frisk luft. Konstaterar att dagens maxpuls låg på 250!!!!!! Wtf?
(Jag är bra på att ta ut mig, men inte ens jag går på den lätte)
Mitt i värsta sprintarna så låg den på 140???

Dags att börja jaga Garmin igen alltså... För precis så här höll vi på för ett år sen också och då kom det nya klockor på posten.

Säg mig nu, vad kör vi på som fungerar? Vad rekommenderas? INTE Garmin 610 igen i alla fall.





Men, annars är allt bra tack...
Vapendragaren vilar huvudet idag, efter en lite osportslig kväll på lokal!
Haha! Får mig att känna mig superfräch!
Ha en lååååångfredag:))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar