söndag 24 mars 2013

Sunday, Sunday....

Ljuva, magiska vårmorgon! Trots minusgrader så sprätter det ju i själen!!!

Solgårdens innergård var stålande och härlig. Fikat ute, räfsa, rota och gotta sig...

Hela familjen gottade sig... även om denne herre alltid ser lite förbannad ut så är han nöjd. Tror jag?!
Maken fick en riktigt fin mtb runda i Sibirien, bortom vind och folk. P gick och drog tuuunga ben bakom sig, efter gårdagens MT ute i buskarna på Filborna.
Insåg när jag slog upp mina ljusblå imorse, att alla dessa utfallshopp, sprintar och burpees inte helt ligger i fas med det 90 minuters spinnigpass jag kör på söndagar.
MEN, ni vet hur man är helt slut och bara vill ligga på soffan, och så ger man sig på lite alternativ träning och Vips! Fullt krut i ben och skalle!!!
Den absolut mest otroliga effekt som träning har! Slutar aldrig att förvåna mig!

Idag fick jag än en gång celebert besök på passet, från www.team-rynkeby.se!
S och C i snygga pippigula tröjor, var inne på sitt tredje och sista pass för dagen! (herre gud vad mycket mat de får äta ikväll!!!)

De två som ser gladast ut ska cykla till Paris i sommar, hoppas de fortsätter se lika glad ut!
Det är långt till Paris...

A har förhoppningsvis slitit färdigt på resemässan vid det här laget och sitter hemma med en stor stark arm (!!) om sig och ett gott glas i handen:))

Imorgon är det ny vecka och vi ökar! Starkare, snabbare, snyggare! Eller?

Buenas Noches//P

1 kommentar:

  1. Japp,hemma är hon. Trött och glad efter resemässan. Idag har jag tipsat självaste utrikesministern om en finfin App så han kan ha koll på sina vaccinationer. Night night! /A

    SvaraRadera