onsdag 4 september 2013

5:2???

Hur är det överhuvudtaget möjligt??
Ja, det är min raka ärliga fråga!

Hur är det möjligt att alla entusiastiska dietande, jojo bantande latmaskar fortfarande tror att det finns genvägar??
Man behöver inte ens vara en jojobantande latmask, utan alldeles fin och med full koll och ändå...!
Ändå har man lyckats dupera sig själv att det nog är bra att 'rensa' ut lite!

Jag har tillbringat min lunchtimme med att läsa nyheter! Det är inte ofta det har prio, men idag kände jag att den 5:2 hets som pågår, måste greppas ordentligt för att förstå varför intelligenta människor överallt helt plötsligt, och än en gång, tappat greppet på verkligheten!

             Gott? Ja, och fullständigt ok i   
             Lagom mängd!

Det känns som om alla förväntar sig att resultat, ja det får man utan att göra något?
Söta fina, smarta vänner och kloka människor som jag inte känner, har helt frångått sina värderingar för ännu ett Quick fix!

Vi VET att vi måste tanka för att bilen ska rulla!!!! Varför tror ni att vi kan rulla på ångorna två dagar i veckan, när tanken uppenbarligen är tom!???
Och hur i hela friden slår ni i er själva att svält , avsiktlig eller ej, någonsin är bra för kroppen?


Lite för stor dos, så renar kroppen sig själv! haha!

Jag blir lite ledsen i själen att inte alla, japp verkligen alla, vid detta laget tagit till sig att en sund livsstil med ett lagom mått gott och nyttigt, blandat med extra gott och jättegott mindre nyttigt, mixat med ett stort mått rörelseglädje i olika och valfri form, faktiskt funkar!!!!
JAG LOVAR!!!!
        Planka med utsikt! Utsikten att få
        äta vad man känner för ökar också!

      Namnet får väl utgöra en liten varning 
      alldeles i sig själv!! :D

Jaja, dagens moralpredikan är över! Fortsätt äta och röra på er!!! Varje dag! 
Kram /P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar