söndag 22 september 2013

Slutspurt a la classe

In i det sista kör vi på! Benen ska klämmas på allt de har att ge, för att sen vila, vila och vila lite mer innan det är upp till bevis....

Så här lockande låg Vallåsen idag! P tog med sig reskamraten M upp för en sista känga.

Trots en hals som varslade illa, så gjorde jag en deal med mig själv. Om jag inte tog i allt utan lät  pulsen styra och slutade när det känns rätt, ja då slapp jag stanna inne och vila idag!
8 varv i vanlig ordning... Ville så gärna 10, men eftersom jag nu lovat mig att lyssna så gjorde jag det!
Kamraten M strävade på och fick in dem, men jag får klappa mig på min ytterst vuxna axel och säga att jag tog rätt beslut..

Dyngsur och med ett nytt problem. Blötan tränger in men kommer inte ut! Dessa fantastiska skor är helt värdelösa i regn! 
Måste vägt ett kg extra per doja när jag var klar. INTE bra.
Sur löpare i dubbel bemärkelse:

Nåja, hem kom man, till ett hus fullt av kärlek, värme och mys!
P och maken lade ytterligare ett år bakom sig och firade bröllopsdag.

Att få leva med sin finaste kompis, den bästaste mannen man vet det är alldeles toppen!
Livet är som det är, med upp och ner och mot och med, men om man har turen att få dela tillvaron med den där bästa människan man kan önska, då mår man bra allra allra längst in i själen och hjärtat oavsett!

Denna fina hippie vägskylt fanns vid utfarten från traktorutställningen vid nyhamnsläge, som man hade ynnesten att få närvara vid i helgen...

Men det får bli ett alldeles eget kapitel en dag när jag inte har något att skriva om...

Keep the love alive friends...❤❤❤
//P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar