söndag 26 januari 2014

En annan verklighet

Så här såg första svängarna ut igår morse...
Tyst, stilla och en sol som gick upp över den vackraste världen.

Make och junior låg på hotellet och käkade ovan avbildade frukostbuffé, och jag fick ensam och med ett gott dåligt samvete, njuta av en sista fullkomlig morgon.

Idag... Stålgrå Skånsk isande vinter. Solen går liksom varken upp eller ner!
Benen, som igår var så nöjda, är idag totalt ointresserade av fysisk aktivitet! Ut i blåst och på isigt plattland? Nä inte idag..
Jag gillar berg!!!! Har jag nämnt det tidigare?
En tidig tidig morgon när solen går upp i januari! Bedövande vackert!
Lite senare, efter 3 timmars puder. Där. Inte här, där jag ligger nu...

Dags att börja grubbla fram nya äventyr!


 Ska bara drömma lite till... Sen ska jag låta verkligheten sippra in i min bubbla igen!

Bisous/ P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar