tisdag 14 januari 2014

Kommer ihåg när jag var ung!

Haha.... Tur att det är långt kvar tills man kan säga så!

Men ärligt! När jag hade en tillvaro som jag kunde köra lite mer efter mitt eget huvud, så var detta bästa morgonen!
Precis som idag!
Fast på den tiden drömde jag om att få dela den stunden med någon precis som jag...
Det stora kalla grå på vänster, är ett stilla hav i dimma... En ljuvlig skånsk vintermorgon!

Pga omständigheter som är ovanligt långt från trevliga, fick vi en morgon längs havet, tillsammans!
Lätt jogg i en ganska så härlig värld, med honom som jag inte trodde fanns då på den där tiden...förr...
    Men där e han!!! Min man:) en av de två bästa jag vet! 

Precis som jag! Kameran är inte snäll mot någon av oss... Men vi går i gång på samma saker, drömmer samma drömmar om livet och delar en brinnande lust att leva fullt och njuta av varje dag, oavsett omständigheter.

Precis som den där donnan A! Lekkamraten som en dag damp ner som ett wild card och blev en trogen följeslagare!

Det är inte taget ur luften, det fina gamla uttrycket...
Lika barn leka bäst! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar