lördag 25 januari 2014

Min alldeles egen PT!


Ja, men det vet väl alla ....att man bör ha sin egen PT.
Som peppar en när det känns tungt med träningen. Som får en att dra ut när det är mörkt och kallt och man helst vill stanna hemma under filten. Som alltid är pigg och rask när man själv känner sig som en trasa. 
Ja det är ju precis då man verkligen uppskattar sin alldeles egen PT.

Här är han mitt under en av våra rundor. Min Personliga Terrier. Vad skulle jag göra utan honom? Han drar mig ut i ur och skur. Alltid på gott humör. Alltid pigg och rask i benen och irriterande sugen på äventyr när som helst på dygnet....nästan iallafall...
...ibland gör han mig lite sur. När jag kliver upp i gryningen för att ta mig till jobbet för att dra in stålar så min allra käraste PT ska kunna få godsaker till frukost och middag...DÅ passar det minsann att ligga och dra sig.
Man får putta ut den lille herren genom dörren för att han ska uträtta sina behov. Inte undra på att han är pigg och rask resten av dygnet.
Ja, ja...jag har iallafall många goa' rundor att tacka min alldeles egna PT för. 

Ha en skön lördag!/A

Ps: I dag hade jag träff med en annan PT på gymmet. Han heter Rouger och nu ska det putsas löpmuskler så det står härliga till! Yes!

Ps2: I morgon kommer P hem från de ljuva bergen i söder! DUBBEL-YES!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar