måndag 11 januari 2016

2 seconds of fame!

Alla har vi vår stund att lysa lite extra...
Här är min:))
Man kan inte se filmen här för att den är inte min att förmedla, men mitt stora filmgenombrott går att skåda i kassorna på Ica Maxi i Helsingborg!!

Där går hela den magiska rullen som vi delvis spelade in i skogen långt innan kossorna vaknat en morgon i somras, med rökmaskin och allt!

Annars är min glansperiod definitivt inte så här års... Lite för isigt under slasket för att knäet ska gilla det. Lite för bitigt i mina kinder för att själen ska tycka det känns toppen. Men trots det så är det alltid lika vansinnigt härligt att få vara utomhus!

Inomhus lever vi vår vita månad, jag och maken. Botaniserat lite bland alkoholfria viner och knasiga teer... Konstaterar att när det gått tillräckligt med dagar så är t o m det alkoholfria alternativet gott!
Kvällarna tillbringas med trädgårdstidningar, som man ju kan läsa helt utan stress så här års, och den givna koppen...
Lite Panforte från julen sitter som en smäck till det.


 
Ja, glöm nu inte att lyfta blicken om ni står i kassakön och drömmer om träning eller ert eget filmgenombrott:))

Min stund att synas är ingenting, men en rolig grej.
Inte så som dagen enorma förlust för världen, den mest otrolige ikonen som han var, David Bowie.
Det blev tomt i hjärtat när nyheten kom imorse. 

Många stora som är borta nu, som ingen aldrig någonsin kommer att kunna mäta sig med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar