fredag 15 januari 2016

En riktigt bra dag!

En dag som kramats ur till sista droppen, av total njutning och närvaro i en vindstilla och magiskt solig värld!

Kustnära längdskidåkare i Skåne har nog de lägsta kraven av alla skidåkare:))

Bara det ser vitt ur när man kisar, så är vi rent överlyckliga och bränner varv efter varv i gräsigt, stenigt, sandigt före som för stunden känns som en dröm!
Jag formligen bubblade av lycka över min ensamma timme på Vikens golfbana i morse!
        Så glad, så glad!!! Alldeles själv!

Jobbade sen ute i samma magiska värld några timmar....

...för att då dra mig tillbaka för en lunchpaus.... I SOLEN!

     Man imploderar nästan av lycka!

Dagen fick avslutas med två lika lyckliga entusiaster i pulkabacken, och tillika min arbetsplats,med världens vackraste utsikt


Så om alla dagar nu bara blir bättre så ligger 2016 helt i fas med min planering:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar