torsdag 7 april 2016

Träningskompis?

Åååååh, suck... Jag får så många roliga idéer hela tiden och glömmer att hon är halt och lytt...
Min kompis! Min vapendragare! Min psykoterapeut:))

Där skämtade vi allt... För att min stenhårda, superstarka lilla bräckliga vän som inte tål annat än stenhård fys annars går hon sönder! Ja, det trodde man ju knappt var möjligt.

Men som det så fint heter "att man har ju inte roligare än man gör sig" så idag tog vi en kaffe och en fransk torkad korv (ni hör ju själva vilka njutningsmänniskor ni har att göra med...) och diskuterade den närmsta framtiden.
Blir hur bra som helst det här!

Vi kommer jobba lite mer med bedövning och sen hävda att vi vill dömas enligt. 1928 års lag!!!
Läs noga! Den är oslagbar!!! Förlösande underbart logiskt och enkelt resonemang!

Annars fick den av oss med två fungerande tassar ett härligt sprintpass på Svedberga kulle! 
Vädret bådade elakheter på vägen dit
Men det blev så där härligt syresprutande och mysigt!
Så nu e man go och glad igen! 

Nästa gång ska jag nog ta med mig "kryckan"
Hon kan behöva lite skogluft och inte sitta där hemma och vifta och peka med sin krycka som en gammal dam...

Haha! Livet är otippat, oväntat och ohämmat härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar