torsdag 28 april 2016

Ny träningskompis!

Eftersom Anna nu har klarat av halva tiden på sin konvalescens, så börjar jag känna att det där med att träna själv, det har jag liksom kommit ifrån.

Efter alla år som vi kört ihop så har hon fått det ur mig helt. Jag som alltid har öst på med liv och lust utan att ens fundera på det..

Så därför får min nya kille hänga med istället!
Han är snäppet snabbare än Madame Krycka...
 Snäppet sötare också... Men bara lite:)

Igår fick denne man premiärjobba med mig på ett litet event uppe vid Himmelstorp på Kullaberg. Han backade upp efter bästa förmåga och entusiasmen var det inget fel på!


Så dagens regnblöta fyspass med ett förvånansvärt tufft gäng från Peab, var riktigt riktigt roligt!
Att lita på sin kollega, att luta sig mot dem när det behövs, kan va bra att kunna:)

Avslutar med en bild från dagens arbetsplats. Magiskt att få jobba här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar