onsdag 7 augusti 2013

Lat latare- nära döden

Nära döden såg ut så här idag... P så sinnessjukt slut och varm som det bara går.

Ryggläge på playan hela dagen, fullkomligt superduperubervarm, kom jag hem och skulle jobba lite med Vikentanterna... De var visst också varma, så de valde vila.
Ingen Vikentant, men fångad i ett ytterst ovanligt viloläge!


Kom hem, levererade junior till bästa morföräldrar och maken är fortfarande i ett regnigt Linköping och bygger cyklar för Eurobike om ett par veckor...

Alltså på med tightsen, snöra dojjorna och hitta satelliterna!!!
Skickade ett snabbt sms till A, som för övrigt tvärvilar formen, så att någon i världen skulle veta var jag gått i däck!

Satsade friskt på en slöjogg vår vanliga landsbygdstia.
Drog iväg och sen hände det där som alltid händer när kroppen fått kvalitetsvila!

Snittade 171 i puls!!!! Höll på att golva mig själv i hettan, men njöt varenda steg!
Satelliterna var på min sida!!
Undrar någon vad det är för ett fint armband, så är det design av min fine make, utfört av Håkan Orrling på Art Metall i Helsingborg.
Ett Klassikersmycke med klass!!!!
Alla racen specade med tid och datum och sista hänget har totaltiden för hela klassikern. 
Kan beställas i olika snygga guld! Mitt är rosa guld...
Kul present till sin söta flicka när hon varit duktig!

 A demain//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar