torsdag 12 december 2013

Dagsljus!!! Underbara älskade...

SOL! Mitt i nyllet hela vägen till jobbet!
Man vill stirra rakt in i solen bara för att den gör så gott allra allra längst in!
Kanske får man i sig en hel liten D-vitamin om man stirrar länge nog...

Km 5, Efter morgon yogan så hade jag ju tänkt mig välgörenhetskuta.
Sol? Lagom bris? 6 grader? Jogga i glasbur........?
Imorgon ska det regna. Need I say more?
Km 12, här låg det för inte alls så länge sedan, en smal lite sandstrand...
Jag tänker i a fall inte lägga ut mitt badlakan här på ett tag!

Km 15, lycka att de står kvar!!! Vad vore Viken utan?

Som en liten parentes vill jag slänga in denna bild!
Våra makar tycker att VI har problem att hålla ordning i våra bilar......
Kolla den här killens båda åk!
I rest My case.

Km 17 kom jag hem, lycklig och smått urkramad, stel och chokladsugen.
Blir inte mycket bättre än så va?! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar