torsdag 5 december 2013

En gymråtta?

                                          Vilken glädje man kan utstråla va!?

Alla färgglada strumpor och skor i världen kan inte hjälpa upp humöret på en instängd kotteplockare.

Synnerligen glad att långrundan avverkades igår med tanke på rådande väderlek...

Men här är garanterat vindstilla och helt fritt från ojämnheter, hala löv, regn, kyla och diverse andra otyg 
som vårt kära Utomhus bjuder på!
Om man nu tvunget ska se lite positivt på det hela...................

Nu ska jag hålla mig fast i soffkarmen, för det var sjutton vad det tar i! Huset skakar som en 747 precis före take off. Kan väl nämna då att det inte är min favoritstund i flygplan, och definitivt inte hemma i min egen soffa!
Ska nog ta och titta lite på Jul Med Ernst på TV4, han lever då i en heeeelt annan värld än den här hemma!

    Min kompis Sven från klass 3 uppifrån
Rock on!

/pernilla


1 kommentar:

  1. "Min kompis..." Riktigt bra humor!!! Har du klassfoto på det? hahaha

    SvaraRadera