onsdag 19 februari 2014

Flanör

Stora planer för dagens träningsupplägg gick ganska storstilat om intet tack vare en gammal krigsskada...

Hamnade ödmjukt flanerandes i skogen, med så mycket spring i huvudet och inget alls i benen.

Tänkte att eftersom huvudet mycket väl hade kunnat driva på och köra det där planerade passet på Vallåsen trots enorm plåga i säte och hamstring, så skulle jag för en endaste gångs skull leva som jag lär. Dvs låta bli..
Kul? Nope. Inte en sekund. Men kanske en liten vuxenpoäng trillade ner i min bössa idag då?

Tills jag körde 90 minuter spinning på kvällen då... Haha! Cykel är en snällsport!
(Den kommentaren låter jag var och en ha sin egen tolkning på.)
Vilan från löpning gjorde kanske gott trots allt. 

Nog om det. En sväng till det lokala utskänkningsstället för Diklofenak, så var man i steget igen:)

Nu, kvällsmat och den lille julklappen får gå varm... 
Äggkokaren är lite underskattad som hushållsapparat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar