fredag 14 februari 2014

Tröskelpass och Voltaren

Jodå... Om massören tar sig friheten att åka bort i tre veckor, då får man börja gräva i det gamla knarkskåpet igen!
Ett par små runda röda och den sedvanliga världsmästarfrukosten (2kokta och kaffe) så fullkomligen studsade  jag ut på stranden imorse!

Mycket kan man tacka det återvändande ljuset... För vem blir inte lite smått sprallig när världen lägger fram sig så här!

Det finns liksom ingen hejd på springet i benen! Trodde jag....

Hade bestämt mig för att den gamla unkna vinterdvalan skulle vädras ur benen idag! Det har blivit lite för många lugna distanspass på sistone och inte ett enda som ruskat om livsandarna.
Så denna morgon, med fokus i blick och nya mål i huvudet, som nu grott färdigt och ska bitas i, så trallade jag i väg på nedan lilla tur:
Tyckte att en liten nätt 8'a i tröskelfart borde väcka mitt system lite lagomt!
HA!!!

Trots att världen var totalt vansinnes vacker, så var det mest en metallisk smak i mun och lungor som dominerade.
Men alla 8 piskades ur benen, vilka var de enda två som upplevde denna tur som trevlig... 
Allt annat ville bara bryta ihop.

Men allt har som bekant, ett slut. Även denna morgonrunda! Så här hamnade jag....stirrandes ner i backen som en färglös massa, men Galet nöjd!!!

Lycka är trots allt att klämma ur sig det där som bara idioten allra allra längst in kan få en att göra!

Så nu tänker jag se mig själv som tillbaka på banan, utan tveksamheter och med stenhård pli på hur jag behandlar denna kropp!

Alla Hjärtans dag är det ju, så nu har mitt fått sig en omgång!  Och här får maken....
Love you always!

Och för alla er som kanske inte har nån......... Scroll down....:))
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar