lördag 29 mars 2014

Ingen titel att försvara...


För knappt ett år sedan såg det ut så här. 
Helt oväntat hamnade vi på prispallen båda två efter att ha kämpat oss igenom Dödens Zon. Ett silver och ett brons rätt ner i "Nowism"-samlingen. 

Men till morgonkaffet fick vi det svart på vitt.....ingen titel att försvara i år....suck!


Men samtidigt känns det rätt att man väljer att vara rädd om vårt vackra berg som vi älskar så innerligt även alla andra dagar under året. 

Men nu är frågan...vad ska vi göra istället? Det måste vara lite av en utmaning, det måste vara kul och självklart innehålla en stor skopa "nowism". 

Jag tog mig till löpareventet på Sportware i Höganäs och tröstshoppade lite prylar. Tänkte att dessa Salomon Sense Mantra kunde ersätta mina söndertrasade XR Mission och det visade sig bli ett riktigt bra köp. 75 minuter på olika underlag och fötter och ben kändes fortfarande fina. 

Kolla de här då...
Supersmarta Sense Hydro Set från Salomon. Perfekt när man vill ha händerna fria men ändå få med sig lite vätska eller gel. 
Fick mig en riktigt skön runda i Kullabygden i klädd mina nyinköp
En solig off-season dag är det ända man behöver för att lyckan ska vara på topp. 

Naturen är magisk...
Vilken fabrikör i världen skulle kunna skapa mönster med denna perfektion?
Saknade förstås vapendragare P men vi ska ju ut på annat bus i kväll. 

Ciao!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar