söndag 9 mars 2014

Med fingrarna i kakburken...

Okej, jag erkänner...
Jag kunde helt enkelt inte låta bli...
Jag vet att det är söndag men jag kunde inte hålla mig borta....
Hit med lite mer Gott&Blandat!!!
(se gårdagens inlägg)

"Bergsdieten" har varit svår.
Har inte så mycket som fått nosa på ett litet berg på flera veckor. Ja, ända sedan vi lämnade Monte Rosa strax efter nyår faktiskt. 
Gårdagens sötma gav verkligen mersmak.
Var helt enkelt tvungen att få lite mer av den varan den här helgen!
Och bara se vilket finfint sällskap jag lyckades få med mig till berget idag!
Jodå, visst finns den kvar. Den där eländiga stubben som talar sitt tydliga språk. 
Men....trots allt ett kärt återseende!
Tapper som få kämpade han på, As finfine make. 
Ljuvligt vårtecken! Ramslöken är på G!
Dagens 1.30 på berget avslutades med årets första baklucke-fika. Lovely!!!

Sweet Sunday! /A 

Ps: P.....kom hem nuuuuu!!!! Vi måste frossa i bergets ljuvliga delikatesser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar