onsdag 12 mars 2014

07.30 utsikt över Mont Blanc

Fullständigt överlycklig i min alldeles egen lilla värld!
En tidig Randonné upp, finaste utsikten och en alldeles bedövande tystnad!


Startade morgonen lite väl tidigt, men på det absolut bästa sättet man kan önska...
Kanske ser lite seg ut, i hissen, strax före soluppgången, men det bubblar hos livsandarna, jag lovar!

På med hudar och sen går hjärta och panna in och tar över..
Hade en date med en av de gamla rävarna i Val Thorens. Vi tuggade på uppför, segt, lagomt och så in i vassen härligt.


Mycket selfies, för kamraten var visst lite långsam! Kullaberg har tränat mig väl...

           Soluppgång över Val Thorens

Efter en god timmes segt trampande uppför, där det enda mötet bestod av en tjej som sprang nerför med sin vovve, så kom jag upp! Sjukt lycklig!!!!

Mont Blanc och mina leksaker i bakgrunden,det galna flinet går allra längst in i hjärtat!

Här är han, T, som jag lämnade i kölvattnet. En seg bergscyklist som traskar runt över 2300möh 365 dagar om året.. Avis? Inte farligt...

Önska denna känsla i mage och själ vareviga dag! Total lycka!!

Tack bergen, I LOVE U




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar